wtorek, 23 maja 2017

Pomoc Rzecznika Konsumentów w sporze z TUI

O moim sporze z biurem podróży TUI pisałem już na blogu już w zeszłym roku. Sprawa zakończyła się dopiero kilka tygodniu temu. Miejski Rzecznik Konsumentów musiał wysłać do TUI aż dwa pisma aby wpłynąć na zmianę postawy tego biura podróży. Ostatecznie TUI zdecydowało co następuje:

"(...) w toku ponownej analizy przedmiotowej sprawy, postanowiliśmy przyznać Państwu odszkodowanie w wysokości 222 PLN z tytułu nieprecyzyjnego opisu dotyczącego odległości od plaży. Wyższe odszkodowanie nie jest możliwe do zrealizowania (...)"


Była to już chyba piąta z kolej analiza mojej sprawy przez TUI, bowiem przed dwoma pismami Rzecznika Konsumentów, sam wysłałem 3 pisma. Wcześniej TUI twierdziło, że niemożliwym jest jednoznaczne określenie odległości hotelu od plaży.

Co ciekawe, TUI udało, że uwzględnia tylko i wyłącznie jeden z moich zarzutów, podczas gdy aktualizacja na stronie dotyczyła również innych podnoszonych przeze mnie spraw.

Zmiana opisu hotelu na stronie TUI
Aktualizacja oferty hotelu Forum Sunny Beach
Ponadto odległość hotelu od plaży wzrosła na stronie od 100 m do 350 m... Należy nadmienić, że ciągle nie jest to prawdą bowiem aby dojść do plaży trzeba iść około 600 m..

Odległość od plaży
Niestety nie mam ani czasu ani siły aby skierować sprawę na drogę sądową, gdzie przypuszczalnie uzyskałbym sensowniejszą rekompensatę. Mam  jednak nadzieję, że każdy kto natknie się na moją przygodę z TUI zastanowi się dwa razy zanim zdecyduje się na wakacje z tym biurem podróży....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz