piątek, 31 marca 2017

To były deski w kolorze brąz.... cz.2

Muszę przyznać, że hipermarket OBI jest chyba jedynym sklepem, który bezproblemowo i błyskawicznie rozpatruje reklamacje klientów. W dzisiejszych czasach bardzo trudno znaleźć taki sklep bowiem większość sprzedawców i producentów robi wszystko aby odrzucić reklamację klienta przerzucając całą winę za wadliwy produkt na klienta właśnie. 

Mimo, że problemy dotyczące kolorystyki desek kompozytowych WPC odkryłem dopiero w trakcie układania to OBI zdecydowało się na uwzględnienie mojej reklamacji i wymianę całej partii tj. listw maskujących, ćwierćwałków oraz 28 desek. Muszę przyznać, że to wzorowa postawa sprzedawcy, który bierze odpowiedzialność za sprzedawany przez siebie produkt. Z drugiej strony trudno jest mi sobie wyobrazić, że osoby który układają taras z desek kompozytowych na początku wszystkie deski starannie oglądają. O ile może to być możliwe przy małym tarasie np 5 m2 to jednak trudno mi sobie to wyobrazić w przypadku tarasu powiedzmy 20 m2... Moim zdaniem kontrola jakości produktu powinna spoczywać na producencie a później na sprzedawcy.. Do klienta powinien dotrzeć produkt pierwszej jakości. Niestety w praktyce wielu producentów rezygnuje z kosztownej kontroli jakości tworząc produkty zgodnie z zasadą "good enough" (wystarczająco dobre).

Na poniższych zdjęciach widać nowe deski kompozytowe firmy Winfloor dostarczone w ramach reklamacji przez market OBI. Deski mają teraz zbliżoną kolorystykę, praktycznie identyczną długość 221,5 cm, nie mają "gratisowych otworów" i mimo wszystko wydają się być prostsze od tych z pierwszej partii.
Nowe deski kompozytowe WPC w zbliżonej kolorystyce
 
Nowe deski kompozytowe Winfloor WPC ciągle trochę krzywe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz