środa, 7 grudnia 2016

Reklamacja kapci tzw. "zwierzaków" kupionych w Auchan

W połowie października w Auchan kupiłem kapcie tzw. "zwierzaki" w kształcie lwów.




Kapcie generalnie bardzo fajne, aczkolwiek mają jedną istotną wadę - podeszwa. Podeszwa jest zdecydowanie za cienka przez co w stopę jest zimno a do tego zużywa się po około miesiącu. Osobiście uważam, że to za szybko biorąc pod uwagę, że za kapcie trzeba zapłacić 45 zł. Gdybyśmy chcieli w takich kapciach chodzić przez cały rok to musieli byśmy zapłacić 540 zł...  Wydaje mi się to dość ekskluzywnym rozwiązaniem.

W związku z powyższym zdecydowałem się kapcie zareklamować i w tym celu dostarczyłem je do sklepu Auchan w którym je kupowałem. 
Jakie było moje zaskoczenie gdy moja rekalmacja została rozpatrzona już następnego dnia po jej złożeniu..  Odpowiedź przyszła do mnie SMSem: "Reklamacja rozpatrzona. Odmowa. Zdaniem producenta doszło do naturalnego zużycia materiału"

Sytuację tą uważam za skandaliczną i nie zamierzam jej tak zostawić. Przygotuję stosowne pismo do Auchan w tej sprawie i zobaczę co będzie dalej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz