niedziela, 3 kwietnia 2016

Skrzynia X-Big firmy Plast Team przecieka


Zachęcony ceną kupiłem skrzynię ogrodową X-Big firmy Plast Team. Miałem wrażenie, że trudno aby kawałek plastiku nie spełnił moich oczekiwań, które był dość proste:
  • postawić skrzynię na tarasie
  • trzymać w skrzyni narzędzia, doniczki oraz nawozy.
Niestety, okazało się, że te proste wymagania okazały się za wysokie dla skrzyni X-Big.


Po pierwszych deszczach, okazało się że w skrzyni pojawia się woda. Z początku myślałem, że niewielki przeciek nie będzie stanowił dla mnie problemu. Jakie było moje zaskoczenie po zimie, gdy w skrzyni zobaczyłem małe jezioro:

Woda w skrzyni
Większość rzeczy jakie trzymałem w skrzyni była doszczętnie przemoczona. Woda zgromadziła się nie tylko na dnie skrzyni ale również w doniczkach, które w niej trzymałem. Pech chciał, że w jednej z doniczek była saperka, która przez kilka miesięcy w wodzie zdążyła zardzewieć.

Po krótkiej analizie, okazało się że woda do skrzyni wdarła się przez tylny rant na którym widać wyraźnie zacieki.  Z zazdrością patrzyłem na skrzynię, Keter Novel, która stoi u sąsiada, i w której ni było nawet kropli wody po zimie...

Ślady wody na ściance skrzyni
Zobaczymy czy uda się skrzynię X-BIG firmy Plast Team zareklamować...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz