środa, 4 maja 2016

Doniczki Bavaria z Obi - porażka

W zeszłym roku za namową Żony kupiłem w Obi doniczki z serii Bavaria. Muszę przyznać, że doniczki bardzo ładnie się prezentowały. Były też dość drogie...

Niestety po pierwszej zimie spędzonej przez nie na dworzu urok prysł. Doniczki wyglądają fatalnie a z niektórych fragmenty poodpryskiwały. Odniosłem wrażenie, że doniczki te nie były projektowane do stania na zewnątrz... Bardzo żałuję, że nie zachowałem paragonów bowiem wtedy mógłbym je zareklamować. Niestety, nie przypuszczałem nigdy, że doniczki po jednym sezonie mogą się popsuć...


Tak obecnie wyglądają moje "piękne" doniczki:
Donica 1

Donica 2
Donica 3
Donica 4
Donica 5
Donica 6
Odradzam zakup tych doniczek....

Próbowałem na stronie Obi dodać opinię o tych doniczkach, niestety nie pojawiła się...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz