poniedziałek, 23 marca 2015

Zgłoszenie zdarzenia medycznego cz.2

Za drugim podejściem mój wniosek został przyjęty do rozpatrzenia przez Wojewódzką Komisję do Spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych. Dowiedziałem się o tym z listu jaki został wysłany przez Komisję, w którym wzywała ona Szpital do przedstawienia wyjaśnień w mojej sprawie!
Miesiąc po otrzymaniu tego listu w mojej skrzynce pojawiła się kopia wyjaśnień jaką Szpital przesłał do Komisji. Szpital wykorzystał cały przewidziany w ustawie termin, gdyż na przedstawienie swojego stanowiska miał równo 30 dni. 
Kolejnym pismem jakie otrzymałem od Komisji było wyznaczenie daty posiedzenia na które mam stawić się osobiście  celem złożenia wyjaśnień. Z pisma dowiaduję się też że mam prawo do składania wniosków dowodowych. Ponadto mam powiadomić Komisję pisemnie, jeżeli nie będę mógł stawić się w wyznaczonym terminie.
Muszę się zatem teraz skupić na przygotowaniach do wystąpienia przed Komisją!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz