środa, 3 października 2018

Pismo do AOTMiT w sprawie finansowania PGD z NFZ

Niestety nie jestem w stanie doprosić się od Ministerstwa Zdrowia czytelnej informacji na temat tego czy Minister raczył złożyć zapytanie do Prezesa AOTMiT w sprawie finansowania diagnostyki PGD o czym pisałem już wcześniej na blogu. Z uwagi na to, zdecydowałem, że sam napiszę pismo do Prezesa Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji, którym obecnie jest dr Roman Topór-Mądry i prześlę je do wiadomości do Ministra Zdrowia. Skoro Minister nie chce zdobyć się na ten krok to go wyręczę.... W piśmie poprosiłem Prezesa AOTMiT o przesłanie do Ministerstwa Zdrowia rekomendacji dotyczącej finansowania PGD z NFZ. Podanie to umotywowałem korzyściami jakie dla systemu ochrony zdrowia przyniesie upowszechnienie diagnostyki preimplantacyjnej PGD, naszą historią jak również pozytywnym stanowiskiem Konsultant Krajowego w zakresie genetyki klinicznej. Ciekawe czy doczekam się jakiejkolwiek odpowiedzi....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz