środa, 10 października 2018

Kolejna odpowiedź z MZ w sprawie finansowania PGD

Dwie miesiące musiałem czekać na odpowiedź Ministerstwa Zdrowia na moje pytanie dotyczące tego kiedy konkretnie zostanie przesłana prośba do AOTMiT o wydanie rekomendacji w sprawie finansowania diagnostyki preimplantacyjnej PGD z NFZ. Moje pytanie było odpowiedzią na mało konkretne pismo Ministerstwa Zdrowia jakie dostałem w lipcu 2018
Niestety i tym razem okazało się, że konkretnej odpowiedzi nie udami się uzyskać, a odpowiedź od ministerstwa będzie jak zawsze niezrozumiała. Jak w każdej odpowiedzi Ministerstwo Zdrowia, powiedziało, że zwróciło się do Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji z prośbą o ocenę innych badań genetycznych, co jest kompletnie bez znaczenia z punktu sprawy podnoszonej przeze mnie.
Poniżej odpowiedź z Ministerstwa Zdrowia:

Mam nadzieję, że więcej szczęścia będę miał z pismem jakie samodzielnie wysłałem do AOTMiT. Na pismo Ministerstwa Zdrowia, też już odpowiedziałem, tym razem okazując swoje niezadowolenie z faktu otrzymania kolejnej odpowiedzi pozbawionej jakichkolwiek konkretów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz