poniedziałek, 26 września 2016

Telefon z Centrum Obsługi Funduszy Emerytalnych - uwaga

Już kilka razy zdarzyło mi się odebrać telefon od osoby, która jak powiedziała dzwoni z "Centrum Obsługi Funduszy Emerytalnych".  Na chwilę obecną nie udało mi się ustalić co to za organizacja i dlaczego do mnie dzwoniła już chyba z 6 razy... Ostatnio wyświetlił mi się numer +48 514003220



Rozmowa wygląda mniej więcej tak:

- Dzień dobry! Czy Pan Kacper
- Tak
- Ja dzwonię z Centrum Obsługi Funduszy Emerytalnych. Nie wiem czy Pan wie, ale zaszły zmiany w dziedziczeniu środków .. 
- Przepraszam, że przerywam ale skąd Pan ma mój numer?
- Z polecenia.
- A jak mam na nazwisko?
- Niestety takich danych nie posiadam, mam tylko imię..

Na chwilę obecną nie wiem jaki jest cel osoby, która nęka mnie telefonami. Wiem na pewno, że poza imieniem i numerem telefonu nic o mnie nie wie. Przypuszczam, że numer firma ta wzięła na przykład z portalu olx.pl, gdzie czasem sprzedaję niepotrzebne mi rzeczy i właśnie poza numerem podaję jedynie swoje imię i numer telefonu.
Osoba dzwoniąca chce się ze mną spotkać i zobaczyć moje dokumenty odnośnie OFE i ZUS... Przyznam, że wydaje mi się to trochę podejrzane dlatego osobiście odradzam jakiekolwiek spotkanie z osobą z Centrum Obsługi Funduszy Emerytalnych..




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz