poniedziałek, 24 grudnia 2018

Boże Narodzenie nie jest dla zwolenników in vitro... ?!

Szczerze powiem, że oniemiałem gdy przeczytałem wpis jednego z aktywnych na Twitterze księży... Okazuje się, że zdaniem tego księdza zwolennicy in vitro nie powinni obchodzić Świąt, a jeżeli obchodzą to świadczy to o ich zakłamaniu... Naprawdę ręce mi opadły jak przeczytałem te słowa. Podkreślić należy że dla księdza z którego wprost zieje nienawiść do in vitro, zakłamaniem nie jest już to, gdy księża przyjmują pieniądze za chrzest dziecka poczętego dzięki zapłodnieniu pozaustrojowym....






Ponadto niezrozumiałym jest dla mnie, że ksiądz ten zestawia ze sobą dwie całkowicie przeciwstawne procedury - przerywającą ciążę aborcję oraz dające życie in vitro. Co gorsza, ludziom podobają się słowa tego księdza o czym świadczą lajki pod jego wpisem..

Bynajmniej nie jest to pierwszy skandaliczny wpis na temat in vitro tej osoby. Wcześniej zestawił już in vitro z cudzołóstwem i pedofilią... Te słowa spodobały się jeszcze większej grupie osób...


W tym wszystkim przykre jest, że żyjemy w kraju, w którym można pozwać osobę jedynie za obrażenie uczuć religijnych a co za tym idzie dotknięci słowami księdza rodzice dzieci z in vitro nie mogą nic w tej sprawie zrobić...

Liczę, że w końcu sytuacja w Polsce wokół in vitro się zmieni, a wpisy takie jak te zamieszczone wyżej będą spotykać się z całkowitym potępieniem a nie poklaskiem ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz