środa, 22 kwietnia 2015

Transmisja danych za granicą

Trakcie wakacji w Japonii spotkała mnie niemiła niespodzianka. Mianowicie w pewnym momencie otrzymałem od operatora komunikat - "Wykorzystano 80% limitu na Internet w roamingu"



Wykorzystanie transmisji danych
Wiadomość ta praktycznie zwaliła mnie z nóg. Przecież cały czas transmisję danych mam wyłączoną! To w końcu nie jest mój pierwszy wyjazd za granicę....
Brak transmisji danych zdaniem telefonu
Sprawdziłem dodatkowo i "dane w tle" też miałem wyłączone. Zatem jakim cudem wykorzystałem w ciągu jednego dnia 80% limitu który wynosi bagatela 254 zł?! Pomyślałem, że być może operator błędnie wysłał mi SMSa. Niestety, po podłączeniu się do darmowego WiFi i zalogowaniu do biura obsługi klienta okazało się że jednak na moim koncie zarejestrowano coś co się nazywa "poł. internet". Co ciekawe do tej pory w przypadku transmisji danych na liście połączeń pojawiał się wpis "dane":
.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz